your body is a wonderland

Hej :) Har faktiskt mått lite upp och ner idag. När jag satt på bussen började jag må asilla och det slutade aldrig så trodde jag skulle spy på bussen. Det gick typ bort när jag klev av bussen och fick frisk luft. Dagen har i allafall vart grymt lugn. Det var jag kattis och natta på dagen och bara jag och sarah på kvällen. Fick sluta två timmar tidigare och det var skönt för jag var/är både trött och får tillbaka illamåendet lite då och då :/. Tog i allafall en axtra långpanna imorgon. Kände att det var lika bra. Nu ska jag faktiskt lägga mig, jätte tröttis.

Haha roligast idag då när jag och sarah sitter och äter lunch tillsammans så satt vi och prata om att vi är så panka båda två.

Sarah: Så jävla tråkigt att vara ledig när man är pank
Jag: Ja man kan ju inte göra ett jävla skit lixom..
Sarah: Nej inte gå på bio eller något
Jag: Nej eller shoppa typ..
Sarah: Det är ju inte så kul å sitta hemma och jöka hela dagarna..
Jag: Va? :O hahahaha
Sarah: Oj.. jag mena uggla.. Hahahahah

fyyfan vad  vi garvade kan jag säga. Jag asgarvar åt det nu också. Så jävla kul. Hur får hon "uggla" till "jöka"? haha så kul att det kom från sarah också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!