Aldrig haft så jävla roligt!

SATAN vad roligt jag/vi hade igår!!! Har inte haft så kul och skrattat så jävla mycke på väldigt länge. Vet inte ens om jag kan förklara haha! Igår efter jobbet så gick jag, Sarah och Sofie ner på powermeet för att chilla och och dricka lite vin, kolla på bilar och skratta åt människor. Vi satt väl ner i ett par timmar och drack tills vi rörde på oss och börja gå runt istället och där började kvällen kan jag säga! Alltså hahaha... Jag tror faktiskt inte jag kan nämna ett enda skit här i bloggen, lite synd, ni hade asgarvat men nja haha.. Runt halv 3 halv 4 börjar vi tänka på refrängen men alla tokigheter slutade verkligen inte förräns vi hade kommit hem. Vi har verkligen aaaaasgarvat hela dagen åt allt som hände igår haha. Imorse när jag vaknade var jag fan fortfarande lite på vippen kändes det som men det var bara att ta sig i kragen och glida till jobbet :P tror inte jag var bakis idag men så dåligt som jag har mått idag har jag nog aldrig gjort! Ont i heeela kroppen, spyfärdig hela dagen och en huvudvärk som hette duga! Kändes som jag var magsjuk typ :S ah eller så var jag bakis helt enkelt haha... Nu sitter jag här hemma i soffan i allafall och ser i kors.. Sjukt schleeten och fötterna värker som fan. Tanken är att jag ska piggna till för att börja packa eftersom jag flyttar imorgon men vet inte om jag hittar kraften till det faktiskt, vi får la se helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!