Everything with you is perfect, atleast for me. Never forget that, while I forget you ..

Brännan börjar ta sig lite nu va? Har gaktiskt legat och pressat hela dagen idag också, man ser att min näsa är lite bränd haha, men vi kan kalla det gulligt. Aa iallafall, vi åkte ut till stranden idag klockan tio redan och la oss som två strandade sälar. Senare kom även lite vänner till familjen osv. Hade jätte mysigt och himla skönt. Runt kvart över 3 drog vi hemmåt så jag kunde ta en snabbdush innan jag skulle med tåget klockan 4 till jobbet. Har vart astrött hela kvällen så nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon vet jag inte riktigt hur planerna ser ut men mot kvällen ska jag iallafall hem till Fanny och grilla med tjejjerna. Ska bli supermysigt, längesen alla fyra samlades faktiskt :) På fredag blir det en drink efter jobbet med brudarna igen och på lördag är sista jobbdagen för mig :D Då blir det hem och packa så åker jag och broshan ner till Lysekil på söndag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!