Fuck you right back!

Tjabba :) Haft underbara dagar här i veckan :) i onsdags så jobbade jag ju sen kom Sarah och Sofie och "hämta upp mig" då gick vi först till Varda och tog varsin drink och bara prata om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi vidare till Cirkus uteservering och fortsatte där med drinkar och ännu mer snack och skratt, inte minst åt alls konstiga människor och äckliga raggare som hade hittat helt fel! Sen när dom stängde vid 1 så gick vi vidare till Bill&Bob's terass för att chilla ner innan hemfärd. Roligast på hela den barrundan var LÄTT händelserna på cirkus toaletten, men det håller vi för oss själva och skrattar högt åt ett tag till haha.. Störda är vi iaf! Sen så lämna vi av Sarah så gick jag och Sofie en promenad hem och pratade ännu mer, den tjejen är guld värd! Dagen där efter då kommer Sofie och hämtar mig runt 12 så åker vi till Framnäs och steker heeeela dagen och så kom Simon också. Tog även mitt första dopp, eller tig både det första, andra och tredje.. Var som en fisk i vattnet! Sen bar det iväg hemmåt och vidare till jobbet :) och fyyyyfan för raggare!!! Så jävla dräggiga så man får leta länge efter värre! Dom var så fulla att vi inte kunde servera mer alkohol och då blev dom så arga att dom sa att dom skulle gå till donken och dricka Öl istället.. Man ba: wonderfull idea.. You probably get more beer over there! :D ah det var dom dagarna, nu har jag en hel jobbhelg framför mig och hela pm kvar... Halleluja! Efter jobbet idag blir det log en sväng med Sofie och kanske Sarah :) hörs!

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej hoppas du har det mys en Fredag så här.

Måste bara säga att du är så himla söt och snygg ska du veta..Ha en underbar Fredag kväll nu...



Mats

2011-07-08 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!