Har ingen dator längre så här hörs vi nog inte på ett tag! :(

Har tyvärr ingen dator kvar här hemma så här kommer vi nog inte höras på ett tag. Skit jobbigt att inte kunna skriva av sig när man behöver men så ligger det till iaf. Min dator är hemma hos mamma och dit ska jag inte förräns den 17 då jag går på semester. Dagarna som varit har i allafall vart bra. Hänt väldigt mycke olika saker som sätter igång hjärnspökena ordenligt på en tänkare som mig. Men jag mår bra iallafall. Jobbar på och sliter som vanligt ni vet. Bor ensam här nu så det är väl lite ensamt om kvällarna ibland men men.. :) är ledig imorgon iallafall och det ska bli otroligt skönt. Hoppas verkligen att solen tittar fram så jag kan få sola lite, annars blir det städning för hela slanten och lite annat, kanske träffa en kompis också, återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!