How can you just walk away from me, when you know all i can do is watch you leave..

Underbart att jobba kvällspass, man hinner med att göra så mycke mera då. Gick upp i skaplig tid imorse och började med en lång promenad med musik i öronen, får verkligen ut alla mina tankar på det sättet och allt känns så mycke lättare efteråt när man kommit under fund med saker och ting. När jag kom hem la jag mig ute på gräsmattan i ett par timmar och solade, himla skönt! Nu har man fått lite färg om man säger så haha! När jag låg där ute fick jag ett sms av Sofie son fråga om jag var sugen på den numera obligatoriska onsdagsdrinken (skulle man kunna säga) med henne och Sarah efter jobbet ikväll och självklart är jag det! Så nu har jag precis tagit en dusch och lockat igenom håret (som vanligt) så nu ska jag bara lägga på lite puder och mascara och leta reda på något att ha på mig :) dricka lite mer kaffe skadar aldrig heller haha.. Åh, längtar så jag spricker efter mammsen och mormor nu men snart åker jag till sommarstugan och är där i drygt 3 veckor, det ska bli underbart :) längtar efter att sitta på havet i båten och fiska i flera timmar utan att säga ett enda ord, bara veta att dom som är runt omkring mig tycker att jag är den bästa dom har och att känns precis likadant tillbaka. En dag önskar jag verkligen att du, just du, var en av dom! Ah i allafall på söndag går flyttlasset hem till Sala igen :) det har vart otroligt skönt att slippa pendla under sommaren men nu är det schlutt! Känns både bra och dåligt, men om man ser det från den ljusa sidan så blir allt så mycke enklare iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!