I believe in Karma what you give is what you get returned. I believe you can't appreciate real love until you've been burned.

 

Ih, jag är så glad :) Jag och Sarah gick på bikinijakt idag och så sa jag till henne att jag så gärna ville ha en bikini från Cubus. Och titta :D jag hittade den och den satt bra också. Kors i taket lixom. Älskar att det är virkat matrial. Så var det 3 betala för två så jag köpte en knallrosa överdel också, det är lite fint när man är jättebrun :) Hade iallafall jätte trevligt på stan med Sarah. Vi gick runt och kolla lite kläder och köpte present åsådära. Så åt vi på Grekiska, mumsit. Efter det gick jag och solade så har blivit lite brun ser ni höh :) Nu ska jag fixa till mig lite för ikväll blir det en runda på stan med thildis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!