I believe that beauty magazines promote low self esteem..

 
Haha första bilden är tagen efter krogen där av slitagevarningen all over the place. Och andra bilden är precis innan vi drog. Gillar att jag slängt av mig tröjan och att en ligger på golvet.. jaja haha :)

Hade jätte trevligt igår. Började med vin och jordgubbar hemma hos mig när thilda kom. Och sen vidare ner på stan och träffa Ludde så gick vi runt lite. Sen kollade vi på när Gustavs band spelade på lilla scenen. Efter det gick vi vidare till Tabban för ett glas rosé. Runt 12 gick vi och åt mat och sen tog vi en taxi hem. Jag är fortfarande inte helt frisk och båda jobbar idag så det var skönt och det tackar vi för idag. Om man bortser från att jag mår kasst så ska det bli helt okej att jobba idag, känner att jag kommer garva mkt haha. Efter jobbet så ska jag träffa Camilla tror jag om det blir som planerat :) Annars ska jag ut med Damberg och grabbarna, vi får se helt enkelt. Nu måste jag iallafall packa lite, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!