löning

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


Godmorgon, godmorgon.. jag är så glittrande glad! Haha skojja. Men kolla på Kronprinsessans födelsedag igår på tv så var det en operasångerska som sjöng sådär och gick runt som en mupp "jag e så glittrande glad, idag".. Jag höll på att dö. Mamma sa: "gud fanny, tänk om jag skulle gå upp på morgonen och sjunga sådär för dig när du dricker kaffe, då hade ju du slagit sönder halva köket" haha. Och ja, antagligen. Men idag är jag på rätt bra humör om jag får säga det själv :D Näst sista jobbdagen idag och så löning på det, kan ju knappt bli bättre. Solen kanske hade kunnat skina och det skulle ju kunna få vara sista jobbdagen men det finns ju alltid ett bättre alternativ, icke sant? Nej, nu ska jag väl leta fram ett par tråkiga jeans och skinnjackan så ska jag väl snart gå till tågiset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!