Mitt paradis :)

Hej på er, jag lever :) Har det bara för bra för att ägna tid åt detta tidsfördriv :) Vi har haft sol varje dag än så länge, awsome. Första dagen åt vi krabba, så himla gott! Andra dagen drog vi ut med båten och solade och fiska makrill, jag fick 4 stycken, sammanlagt fick vi 15 tror jag så det blev självfallet det till middag! Vi bara chillar och har det bra vi. Igår kom min gudmor och hennes familj ner så det är lite folk här nu :) ikväll ska vi bara spela lite kort och sådär, blir nog en rätt tidig kväll tror jag, lite trött. Saknar vissa där hemma otroligt mycke men jag ska inte få hemlängtan än! Och dig saknar jag varje sekund, vart jag än är! Ajja, det var allt för nu. Slänger upp lite bilder på Facebook ibland så ni som har mig där kan ju checka läget, går nämligen inte att blogga med bilder på telefon :) Men det kommer ju garanterat komma upp sen när jag kommer hem :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!