No one deserves to be someone else's dirty little secret, if you truly care about someone, you share it with everyone.

Hello :) jag har det jätte bra här borta, allt är toppen. Vädret är dock lite upp och ner men jag får ju vila ut mig lika mycke för det :) I förrgår sög verkligen vädret så vi (och många många andra, bilköerna var sjuka) åkte till Torp köpcentrum som det kallas för att bränna lite pengar. Dock blev det bara två linnen. Var nära på att köpa en riktigt snygg Henry Lloyd jacka som ja föll pladask för men det blev inte så, springer jag på den igen kan jag inte garantera vad som händer dock ;) Fick ju för mig att köpa en rosa för några år sen och jag förstår fortfarande inte riktigt varför hahah... Idag har det regnat igen men det blir dyrt att shoppa varje gång vädret sviker här i Sverige så jag har mest chillat i sängen och försökt bli av med huvudvärken jag vakna upp med, börjat få någon mildare migrän tror jag för nu har det skett flera gånger och bara ett mörkt rum hjälper. När jag väl var på benen fick jag för mig att jag skulle över våran lilla bäck och plocka blåbär och baka en paj men nej.. Jag har tydligen blivit en riktig fegis och "sjukligt" rädd för allt som kryper så jag vände på våran lilla bro och gick tillbaka haha, så jäkla töntig. Kanske gör ett nytt försök imorgon. Fick också ett oväntat telefonsamtal från min "midsommarkompis" (haha) Joel så vi snacka lite åsådär, segelveckan här på västkusten lockar ju hit rätt många :) Nu u veckan kommer också Elin hit så det ska bli kul, det blir också 50års fest för min morbror på lördag och på söndag fyller jag 21. Så ja, det står inte helt still här inte :) saknar fortfarande en massa men snart kommer jag hem så jag får träffa dom också :) Nu är det middag, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!