och du förtjänar en nominering för rollen du spelade




Tja! :) Då var denna jobbdag äntligen över. Just nu går jag på ren vilja, ska kämpa igenom mig dom här sista dagarna med ett leénde på läpparna, det blir ännu större när jag är klar! Hade ju springpass och på det hade jag ju sagt att jag skulle tvångslägga någon i vasaparken så att jag skulle få solsällskap. Sagt och gjort, Selver blev offret haha! Så när vi slutade drog jag med honom dit så solade jag och han tyckte det var pain in the ass för att det var så varmt. Men jag pratade på och han också så fick ligga där ett tag iallfall men när det började smådugga så gav han upp och jag hittade lixom inga fler ursäkter för att ligga kvar där då. Så då gick vi och lämna lite papper och så gick vi tillbaka för att äta. Efter det gick jag till Thildas jobb och drack kaffe och snacka med henne, hon hade inga kunder då så det var perfa! Kramade om henne en sista gång för nu ses vi väl antagligen inte på drygt en månad :( Men men.. Sen vare bara tillbaka till jobbet och köra dom sista timmarna. Nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig i sängen och kolla på film tills jag somnar! Jobbar bara kväll imorgon så hoppas vi kan åka och bada och steka innan det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!