Packa packa packa

SEMESTER!!!! :D håller på att packa det sista nu, det går sissodär! Väskan är lite för full för att innehålla saker för 3 veckor.. Har redan lyckats få ner 13 nagellack (det innebär att jag lär byta färg minst varannan dag, ibland varje haha), 11 par shorts, 5 kjolar, 4 klänningar och linnen kan jag inte ens räkna.. Och jag som sa att jag inte skulle packa onödigt mycke :P Men det går ju lixom inte att lämna något hemma. Förstår verkligen inte hur jag tänker när jag packat ner 4 plagg med prislappen kvar på.. som om jag skulle använda det mer där borta? Men whatever, får det plats i resväskan äre väl ingen vig deal om det får hänga med på semestern :) Mobilbloggar för tillfället så får berätta om gårdagen och slänga upp bilder från den imorgon kväll :) Dagen har i allafall vart jätte bra och rolig, sagt hejdå till mina tjejer som ja kommer längta efter många dagar i veckan :( Kommer verklige sakna mina, Sofies och Sarahs galna utekvällar och äventyr!! Och allt skratt och våra tråkigt roliga skämt haha.. Men vi snacka om att dom skulle göra en roadtrip ner till västkusten i början av augusti och komma till våran sommarstuga och hänga våra dagar, det skulle verkligen vara awsome! Hoppas det blir så :D Nu ska jag se över packningen en gång för alla och sen läggs mig och kolla på tv tills lillbroshan kommer hem, han är och jobbar fortfarande verkar det som. Vi hörs till morgonkaffet hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!