Pleas call, miss your Voice...

Haha, vilken överskotts energi jag haft idag. Tror jag garvat och fått andra att garva hela dagen. Mamma har legat raklång på golvet och garvat ett flertal gånger. Började med att jag samla pluspoäng hos mormor genom att säga "AJJJ, vafan Marcus det gör ont :(" när mormor kolla bort och så kolla hon tillbaka och säger "du får inte slå Fanny, hon gör illa dig" och mamma kollar på mig och säger, "du är verkligen SÅ dryg Fanny :P". Sen dansade jag step och sjöng "who's gonna smoke some weed tonight" framför mormor och hon säger "du kan ju faktiskt sjunga Fanny. Och mamma tittar på mig och säger "det spelar tamefan ingen roll vad du gör, hon kommer alltid tycka du är hennes underbara barnbarn!! Och jag bara garvar åt att hon inte lär hört vad jag sjöng haha. Men hennes hörsel börjat nog svika, för tidigare idag sa jag "det var jätte länge sen jag åt pannkakor fan" och hon svarar "ja men så långt kvar är det inte tills festen faktist, vi har mycke kvar att göra" och vi andra kollar på varandra och asgarvar och hon säger "eller sa du pannkaka?" hahahah.. Ah när man haft så långtråkigt som jag haft ett tag så blir man rätt lättroad haha! Nu sitter jag och kollar på Johan Falk filmen på fyran men jag sitter och asgarvar halva filmen åt "Patrik" för jag bara ser han framför mig i playa del sol haha. Ajja vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!