todays two and story

 
Nya Levi´s shorts secondhand och bikini från Cubus

Haha, såhär ser en nyvaken Fanny ut iallafall, charmtrollet själv.. Mamma hade precis väckt mig för att säga att vi skulle på utflykt med min gudmor och hennes familj. Vi hamnade på ett jättemysigt ställe vid vattnet där vi solade och hade mysigt hela dagen. Badade faktiskt en gång också men det var inte så himla skönt om jag får säga det själv! Mamma är lite smått orolig att jag ska gå om henne när det gäller brännan. Dom som känner oss vet att vi är pressarfamiljen numero one och mamma har alltid legat överlägsen på första platsen. Men hon lär akta sig nu. Marcus var också med i tävlingen men han sa att vi fick sätta på oss solbrillorna och kolla på han då och i mina raybans ser man nattsvart hur mycke solen än skiner så jag vet inte riktigt vilket plarre han kom på ;)





När vi kom hem från utflyrren så blev den en snabbdusch och på det en skön tunika/skjorta för att sedan åka och grilla hemma hos Nina. Så himla mysigt. Käkade god mat och efter det spelade vi kort. Som jag förövrigt sög på idag så nu är jag lite småtjurig faktiskt! haha ;) Nej men är jättetrött och imorgon börjar pendellivet igen så ska väl upp runt halv nio eller något imorgonbitti även fast jag börjar halv 12.. sickt! Ajja.. bara en vecka kvar nu. Hur står det till för er då? Har ni redan haft semester och tar den snart slut eller? HA! Den som spar den har ;) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är skjortan ifrån

2011-07-17 @ 22:19:20
Postat av: Anonym

?

2011-07-18 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!