hej!

Hello you. Nu mår jag micket bättre. Hade pencelin kvar sen jag hade halsfluss sist och nu går jag på det, fungerar riktigt bra faktiskt. Och den medicinen tar ju inte om man inte har någon bascill i kroppen så då hade jag ju antagligen det och inte bara något drygt virus. Så det är skönt :) Ringde jobbet och sa att jag är fit for fight imorgon så nu blir det back to riality igen. Men det gör mig ingenting faktiskt. Ska bli riktigt skönt att få träffa alla tjejerna igen och vara sådär faketrevlig som bara jag kan och se ut såhär ut :D gånger hundra ;)

Veckans planer ser ut som så att imorgon blir det jobb, bara jobb sen hem och städa och packa upp all packning och skit. På onsdag blir det också jobb men kanske ett glas efter jobbet? På torsdag blir det jobb igen och sen ut med tjejerna och säkert några fler för att kolla på när looptroop spelar, det var mina idoler för några år sen så det ska faktiskt bli riktigt kul. Så blir det säkerligen ett par öl eller sju i öltältet. På fredag blir det jobb igen och sen så kommer Camilla så då blir det nog party med henne och grabbarna, lördag blir det jobb sen vettfasiken och så rullar det väl på sådära tills min semester. Och fyyyyyyyyyyyfan vad jag är glad. Jag skulle egentligen ha semester från den 27 men mitt schema visade annorlunda, har bytt bort ett par dagar så nu kan jag åka till lysekil den 17:onde istället, så jäävla nice. Mitt paradis. Två veckors semester till kan man inte klaga på. Så nu har mammsen bokat biljett åt mig så åker ner med broshan då :) Mammsen och mormor är redan där då. Ni förstår inte hur lycklig jag är just nu!!

you make me happy, hope you know that..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!