I know life is unfair, but this is fucking ridiculous..

   

Sååådääärja, bra kämpat! En halvtimme senare såg man inte ut som ett spöke längre iallafall. Gick och solade efter jobbet, riktigt skönt. Och där har ni ju today´s också typ.

Kom till jobbet rätt tidigt idag, gick som vanligt upp alldeles för tidigt och just nu är det för jobbigt att bara sitta hemma och filura så gick en promenad lite tidigare. När jag kom till jobbet satt Sarah, Selver och Alex där så umgicks och snackade lite med dom tills det var dax för att jobba. Det blev bara jag, ewa och sarah idag på golvet så det blev inte en lugn stund faktiskt. Ändå skönt, på jobbet får man lixom gå efter mottot "the show must go on". Saris och jag slutade samtidigt så vi gick ner och snackade och käkade och sen på eftermiddagen kom även Fanny och Sofie. Så skönt att skratta av sig lite. Efter jobbet gick jag och Sarah massa ärenden. Köpte sallad, pepsi, hämta post, banka, gick till bokia osv. Men nu är jag äntligen hemma och ska ta en skön kall dusch, tror att jag har feber fortfarande så ska lägga mig jätte tidigt ikväll så jag förhoppningsvis är piggare imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!