it was only a kiss..

Hey! Min dag har vart helt okej, kvällen super bra :) Var rätt mycke att göra på jobbet, har dock börjat tröttna på människor med bad ass attityd, pallar inte det längre. Blir irriterad när jag tänker på det så skit i det. Käkade lite mat åsådära på jobbet innan jag drog hem och fixade lite här hemma osv. Sen gick jag hem till Sofia och hämta en kaffebryggare och en hårtork. Typ två saker jag inte kan leva utan, men vart tvungen till att göra. Eller har haft en annan sak man kokar kaffe i men den är så dryg så imorgon ska jag med glädje gå upp i tid och dricker alldeles för mycke kaffe :) Vid 8 gick jag till ica ettan då thilda sluta (hon jobbar där) och så köpte jag lite mat hem (läs: hårt bröd och pålägg och yogurt haha) och så köpte vi lite gottis till filmen som vi hyrde. Så nu har vi haft msyfredag med filmkväll. Filmen sög dock.. kan summera med thildas kommetar efter filmen: "ah men ska vi kolla om den nu så kanske vi förstår den här gången då?".. det var typ så haha. Väldigt hoppig film, den hette iaf fair game. Nu ska jag fixa mig inför sängis iallafall och lägga mig och kolla klart på filmen jag somnade till igår. Imorgon börjar jag halv 1, ska bli otroligt skönt. Jobbar dock till 22, mindre skönt. Fårse vad kvällen har att erbjuda :) Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!