lördag

Då går vi igenom lördagens bravader då! Jobbade till halv 5, otroligt skönt pass. Och det var en riktig fanny och natta dag, fyfan vad vi garvade och flummade. Sen käkade jag lite mat och satt och snacka lite och så traska jag och ante hem (bor på samma ställe typ). Så drog jag hem och duscha och fixade mig och så tagga jag och camilla till för ännu en partykväll. Tog en tarre hem till Rodin som kicka förferke. Det var jag, mills och 20 grabbar typ, hade jätte trevligt. Fyfan vad vi garvade åt ett internskämt vi har. Alltså det är så jävla kul, slutade iallafall med att det låg tepåsar utspridda lite här och var i lägenheten. Vi kom igång mer och mer och tillslut var partyt igång. Träffade en massa nya människor också som var hur trevliga som helst. Garvade konstant, jäkligt roliga grabbar, sånt gillas! Sen gick vi ner till billan först men det var inte riktigt rätt stämmning på det placet så vi gick till Tabazco istället och drack lite drinkar och mingla runt tills vi blev danssugna och gick vidare till Bmb. Höll ihop rätt bra där inne också och hade jätte kul, träffade en massa man kände såklart. Resten av kvällen är i allafall rätt kaoitisk haha. Idag har jag bara haft en enda uppgift, att överleva. Och det har ju gått bra än så länge :) Sitter och kollat lite på tv nu och väntar på en serie jag följer. Det sker inte mycke mer än så idag tror jag :) Slänger upp lite bilder från igår också, dock är dom väldigt dålig kvalité på.

 
Ursäkta om jag bländar er med mina ben men jag jobbar när solen lyser :) Såg ut  sådär iallafall.


Vet inte, Fredrik och jag.


Fredrik, Victor, Andreas

 
Rodin & Kotten

 
massor, cämel och rodin :)

Sådär ja, det är lite av hur kvällen såg ut igår :) Det var faktiskt lika roligt båda dagarna, inga större happenings mer än att vi hade sjukt trevligt. Nu ska jag äta lite middag, toodles!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!