what goes around comes around..

HejHej! Gud vad den här dagen har svishat förbi. Klockan är snart nio, satt ju nyss och drack morgonkaffet känns det som. Åkte iallafall ner på stan till klockan två och träffa Sofie så gick vi runt och småshoppa lite. Fick med mig en pincett, tre nagellack, svart kjol och till dunderfyndet.. en orange apsnygg väska. Otroligt nöjd! Efter stan träffade jag iallafall Damberg så gick vi och käkade mat och småkolla lite på kläder och efter det gick jag och sola. Det var pain in the ass, så jävla varmt så kunde inte ligga still en sekund haha. Nu är jag iallafall hemma och ska försöka hitta ork till att städa och packa. Så måste jag göra lite annat plotter. Men först ska jag ta en cigg och ringa ett samtal och få ur mig all jävla irritation jag har i kroppen. En sak jag lär mig mer och mer för varje dag som går är att jag ska sluta ställa upp för människor som aldrig ger något tillbaka. Iallafall inte mer än en kniv i ryggen. Jag ska sluta vara så jävla blåögd och tro det bästa om allt och alla hela tiden. Sluta se mellan fingrarna. Men när jag får nog då får jag verkligen nog. Somsagt, man ska inte pissa på min rygg och sen lådsas som att det regnar. Hur som helst är jag stolt över hur jag är som människa och mot andra så i slutändan spelar det faktiskt ingen roll bara jag vet att jag har vart mot andra som jag vill bli behandlad själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!