gudars skymmning vad trött jag är

Hejsvejs! Gudars skymmning vad trött jag är. Känns att man inte har jobbat på ett tag. Men jobbet gick bra. Det var roligt osv osv. På min långa rast så träffade jag Camilla, först hängde vi lite hos henne (jobbet), och sen så kollade vi lite på stan men tröttnade rätt snabt på det och gick till mitt jobb och käkade och snackade bara. Inte så ofta man hinner ses så tur vi kunde keka tillsammans i allafall :) Min lilla snutt. Vi hade en del att prata om så att säga ;) haha.. ja, utan henne hade det fan inte gått! Jag är så trött så jag inte orkar skriva ett skit faktiskt. Är ledig imorgon så ska träna och sådär och sen åker jag in till stan tills camel slutar jobba så drar vi till hem till henne och har film och godis och mys kväll :) Aaaawsome. Nej sängen lockar så jäkla hårt, förlåt att ja e tråkig men sånt e livet! Hörs när vi hörs!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!