I´m looking back over my shoulder, and I can see the look in your eyes.. Could it be that we belong together?

Åh, den här dagen blev grym utan den minsta sömn i natt. Började med jobb till klockan 2 så dök Thilda upp som en liten suprise och så gick vi till Cafét i kajen och satt på uteserveringen i solen med varsin latte och en massa prat :)! Sen gick jag tillbaka till jobbet och åt lunch med några jobbisar och snackade ännu mer siiit. Åh, det är så mycke jag ser fram emot just nu. Men typ inget jag kan uttala mig om än. Men fyfan vad grymt det kommer bli om det blir som vi vill. En ledtråd är i allafall "byebye sweden!", nu blir ni nyfikna va? Nej men får prata mer om det någon annan gång när jag vet mer. Men det skulle fan bli det bästa året ever om allt går enligt planerna. Ih, jag har ett lyckorus genom hela kroppen. För Camilla ringde nämligen när jag satt på bussen och berättade den här roliga saken. :) I allafall, jobbet.. det var bara jag och Sarah ikväll, alltid kul att jobba med henne :) Och, nu har jag ett till nummer att lägga i "alla-nummer-jag-får-på-jobbet-asken" också haha... och det menas väl egentligen papperskorgen, ha-ha. Imorgon är jag FET ledig ska jag få be att tala om och fan vad jag ska sova! Sen ska jag träna och så tänkte jag gå till mormor och hälsa på också. :)



Sovgott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!