so over it

Så där :) Då har man gått en timme på bandet, struntade i att springa för det kanske inte göra förskylningen bättre. Men en promenad har ingen dött av. Sen fick jag sms av Fritjof som fråga om jag kunde börja en timme tidigare och det är klart. Så ska faktiskt åka in redan vid 3 så får jag äta mat där också :) Och jag har bestämt mig för att jag inte ska äta något mer godis nu, jag har ett sjukt sockerberoende, vart fan kom det från lixom? Nej inge mer skit nu fram tills sommaren. Bara det där jäkla löpbandet och jag. Och nu när det är at home så kan jag gå upp före jobbet och träna, det har jag tummat med mig själv på. Fan alltså, vad jag ser fram emot mycke just nu. Sjukt fjortistaggad till nästa helg också. Det kommer bli så jävla bra. Vi åker tidigt på fredag morgon och tar en shoppingrunda på stan bara jag och lilla thilda. Och det bästa av allt är att det är inte en vanlig utgång på kvällen, nej vi ska ju festa med och höra på Isak Strand också. Älskar den musiken, nästan lite samma kärlek som till Hoffmaestro och då är det kul att det är någon man känner som spelar i bandet lixom. :) Nu ska jag ta en låång dusch och chillfixa tills tåget går klockan 3 :) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!