you make me go lalalalla

Heeeeej :) Äntligen hemma från jobbidobbi. Det var lite annorlunda mot igår kan man säga. Vi hade ju inte allt för mycke och göra men då blev desto mer tokigheter med Sofie. Alltså fan vad jag har garvat. Inte en enda sekund utan ett leénde på läpparna. Åh, det var verkligen en energibomb jag behövde. Börjar fan garva bara jag tänker på det. Frida och Ante jobbade också så det var en skön kväll med bra sällskap helt enkelt :) Önskar det fanns en video på alla tokigheter vi håller på med, det hade fan blivit årets komedi utan tvekan, rakt av. Nu sitter jag här och är för seg för att ta mig till sängen. Flytta datorn, byta kläder, fixa sig för sängen, känns så sjukt jobbigt haha. Men ska väl ta tag i det, ska kolla på ett eller två avsnitt av GossipGirl innan jag somnar. Upptäckte igår att det låg nya avsnitt ute, glad tjej! Imorgon jobbar jag bara lunch, fredag.. och jag jobbar bara lunch? Hallelujah moment. Ska gå upp i tid imorgon så jag hinner springa en halvtimme på bandet innan jobbet. Dutti tjej. Godnatt så hörs vi tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!