your my angel

Nu ska jag sätta på mig lite kläder och snart gå till affären och bunkra upp med godis för klockan nio tar jag tåget från Sala genom västerås där Mills hoppar på så åker vi till Kolbäck. Ska bli så skönt att bara få ha en bästis kväll med henne och prata sönder varandras öron om allt mellan himmel och jord. Ingen förstår mig som hon gör och ingen är så tacksam som jag som har henne. Drar mig för att gå ut i kylan dock, vakna precis upp ur en liten powernap på soffan så är lite småtjurig just nu och det blev inte bättre av en viss annan sak heller. Gah, så trött på det, försvinn bara, faktiskt. Ta någon annans energi så att säga. Nu måste jag skynda mig lite :) Hörs!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!