Don't worry darling, this too shall pass...

Idag gör man nog inte många knop i onödan. Man hör varningsklockorna ringa när man kollar på mobilen 04.30 på natten och tänker "Åh vad skönt, är hon bara halv 5, trodde hon var mer". Jag tänker för mycke i min ensamhet. Jag tänker tills sanningar har blivit lögner och underbara minnen har blivit tragiska händelser. Kan inte rå för det, det är bara så det är. But but.. jobb idag igen. Sen ska jag hänga med Sarah och Sofie, vi har mycke att ta igen tycker jag. Sarah har ju strejkat hela helgen så henne saknar jag lite extra mycke faktisk :) Nu ska jag ta min cykel till jobbet. Att den rullar fortfarande är ett under.


Kommentarer
Postat av: malin;D

känner igen mig mycket i det du skriver :) fått ditt hjärta krossat du med va? :)

2011-10-10 @ 13:46:35
Postat av: fanny

:) På något sätt ja, gått igenom mycke :)

2011-10-10 @ 17:57:20
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!