Sov så gott!

Hej! Blev bara en massa bilder och onödiga texter idag märkte jag.. Jag har iallafall haft en bra dag. Chillat hela dagen och på kvällen kom Sarah hit så lagade vi middag. Kycklingfilé och klyftpotatis med sås och kokta grönsaker, joorå såatteeh.. Vi kan vi! Vi har mest praaaatat och letat efter något nice hotell i London, längtar. Sen kom Sofie förbi runt tio och så blev det ännu mer kackel tills vi drog till Shell och köpte godis osv. Sofie drog nyss hem iallafall så ska lägga mig och kolla på de program jag missat ikväll och försöka sova efter det. Hoppas på att jag ska sluta nysa också, tog ju i kattjäveln för jag ville ha med den på kort, smartass. Imorgon är det jobb på schemat sen träffa Andreas. Blir bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!