trött blogg

Funderar på att pansionera skiten. Hur som haver. Helgen har vart skit bra. Efter jobbet i lördags ändrades planerna iallafall och jag åkte hem till Rebecca där det var överaraskningsfest för Simona. Senare drog vi alla ner till Bmb. Väl där körde jag och sarah drinkmaraton för att vara nykter på bmb är fan inget man utsätter sig för i första taget. Hade askul iallafall. Sen blev det efterfest hos Micke där folk decka en efter en om dom inte hade fullt shå med att äta cheeseburgare. Sen på söndagen var vi heeeelt döda, stendöda. Sov, Sov, Sov, åt en sub, sov. Haha.. Och idag har jag vart med Sarah ett par gånger och jobbat! Nu är jag faktiskt i Sala för första gången på 2 månader och tänkter samla nya krafter och andas annan luft till torsdag eller fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!