Allt hon sjunger handlar om oss..

Jag ska ge dig ett val som du enkelt kan välja bort
Det kommer svida till men jag behöver det
Jag måste ändra historien, jag måste skriva om dom där sista orden
Sen kan vi lådsas att det var du som sa, jag vill aldrig se dig mer
Jag hör ditt namn och det känns fortfarande
Men inte lika tungt och inte lika mycke
Oroa dig inte, oroa dig inte för mig
Jag brukar lådsas att det var jag som utnyttjade dig
Ingen av oss drömmer inatt
Jag sitter och skriver, du gör annat
Men jag vet att du lyssnar, jag vet att du lyssnar på mig
Och hon vet ingenting om oss
Nej, hon vet inte ens att jag funnits
Och hon håller dig om natten, så hårt att du inte kan fly
Jag brukar låtsas att det är du som har träffat nån ny

Jag ska ge dig ett val som du enkelt kan välja bort
Det kommer svida till men jag behöver det
Jag måste ändra historien, jag måste skriva om dom där sista orden

För allt som var på riktigt, känns på låtsas nu
Ja, allt som var på riktigt känns på låtsas nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!