Det är min tur att låta det va, det är min tur att må bra. Du sa att någonting kändes rätt, men fyfan vad vi är fel.


Today's
Mössa BikBok, T-shirt H&M, Tröja Lindex


Hej :) Haft en bra dag? Det har jag iallafall. Jobbet gick både bra och var roligt. Efter det träffade jag Damberg så gick vi och tog en kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord och sen kom även Tom förbi ett litet tag. Åkte och köpte en fet godispåse innan jag drog hem för ikväll är det tv tv tv. Jag är nörd. Idol, Ensam mamma sökert och Svenska Hollywoodfruar (det sitter jag verkligen och asgarvar åt konstant i en timme haha). Nu ska jag och pappa äta middag, mat från stadhotellet, muuuums! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Fin och mysig kofta :)

2011-09-19 @ 20:58:35
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!