Förlåt :)

Shit, kass update idag, inga bilder heller. Men men :) Har inte hänt något särskilt intressant ändå. Har i allafall haft en helkväll hos Sofie och Simon med dom och Sarah. Först lite tv tittande och skratt till Per Moberg och Breaking News och sen spelade vi det där spelet när man ska förklara ord för varandra. Det som jag sög på sist och som alla sa "jag vill inte vara i Fannys lag" man ba "I love my friends, they are so honest!!". Men till det viktiga, JAG VANN 2 gånger. Simon och jag var i samma lag. Sa ju det, det var alkoholens fel förra gånge. Nu behöver jag inte längre få höra hur dålig jag är på det där spelet osv. Aldrig mer, inte okej längre!

Nu är jag hemma iallafall. Såg nu i kylskåpet att pappa hade lagt oxfile och potatiskaka från stadshotellet i kylskåpet, fyfan vad gott. Och massa annat också, som bakelser och pastasallad osv. Fan jag måste bli större i maten, kan ju inte bara låta det ligga där lixom. Kanske får bjuda över tjejerna på lunch imorgon :)

Nej nu är jag övertrött och måste sova. Ska iväg halv 11 imorgonbitti med tjejerna till det nya shoppingcentrumet på Erikslund. Känner redan nu att jag kommer få panik för allt folk, menmen. Blir säkert trevligt iallafall :)

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!