I told to myself Whata f*ck!?

Hej på er :) Jag tänker inte bli långvarig just nu för jag är verkligen jätte trött och vill bara lägga mig och kolla på tv och äta lite kvällsmat. Men den här helgen har vart den bästa på väldigt väldigt länge. Jag har nog aldrig haft så jävla kul som jag haft dom här dagarna (ja, jag vet att jag alltid säger så) men det känns som det iallafall haha. Jag har så mycke roligheter att berätta för er, jag sarah och sofie typ låg på backen och vek oss av garv när vi påminnde varandra om fredagskvällen. Finner inga ord för hur sjuka vi är. Fyfan vad jag älskar mina tjejer!

Okej jag måste bara berätta två saker för det är så jävla kul. Det är om Sofie då.

Haha.. efter krogen i fredags (alla hade splittrats) så ska Sofie cykla hem. Då ramlar hon med cykeln utanför H&M och när hon ligger där på backen så fortsätter hon att "luftcykla" med benen i luften hahaha.. då kommer det fram en kille till henne och säger "Du, tjejjen.. du har ramlat, du cyklar inte längre :P". Alltså hahahaha, fyfan vad skämmigt men så jävla roligt!!!

Och så en sak till, när hon går upp på lördagmorgon och går ut i hallen så sitter klänningen hon hade på sig i ytterdörren så hon måste låsa upp dörren för att få tag i klänningen. HAHAHA.. Hur fan lyckas man med det då? Jag tror fan hon måste börjat klä av sig i trapphuset, men det förblir väl oklart!

Här kommer iallafall lite bilder från förfesten :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!