Inte en dag för tidig

Äntligen säger jag bara, nu har äntligen lönen trillat in. Har aldrig känt mig så fattig som jag gjort denhär månaden haha. Dom ringde iallafall nyss från jobbet och sa till mig att jag inte behövde komma in och jobba lunchpasset idag, fan vad jag tror på karma alltså. ;) Så ja, jag har precis duschat och fixat till mig lite men å andra sidan sitter jag och dricker kaffe också så nu kan jag ta en till kopp och lägga mig framför tv:en :) Ska ju gå på stan senare med Natta men åker nog ner lite tidigare för min shoppinglista är lika lång som när mamma storhandlar på Coop Forum.




Mh där har ni lite av min To do list för idag. Haha. Nej men ser ni, vissa saker som hårspray och allergitabletter (har blivit allergisk mot katt, skit också kliar överallt ju haha!) är sådana saker som man måste ha och det finns fler sånna måsten så det är inte så konstigt att man bli pank. Men den här månaden ska jag iallafall vara sparsam med mina pengar hihi :) Kul att jag hörde typ alla jag känner skratta högt nu? haha.

Ändrade planer iallafall, sticker och gör mina naglar nu istället för imorgon kväll, det skulle bli så tajt med tid då. Så vi hörs när jag kommer hem ikväll tror jag. Puss!


Kommentarer
Postat av: anduena

oj, det var ju inte lite haah!

2011-09-15 @ 20:08:38
URL: http://enas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!