Melissa Horn - dom som bländats av ljuset

Det värsta det är att du förstår
Du har gått samma vägar som jag går
Och bara dom som bländats av ljuset kan se hur bra vi mår
Vi som alltid varit dom samma
Vill helst av alltng vara några andra
En lögn som vi går på
Man blir sig själv ändå
Och min osäkerhet är min brist
Du letar den i ögonen
Så jag säger att jag inte har förändrats, men det har jag visst
Att du säger att nått känns rätt, men det här är fel!
Så länge jag håller i, är du hel

En blick som ger om en chans
Du tappade bort den som fanns
För du kan inte leva i nuet när jag är någon annan stans
Och den delen av dig som är du
Ja, det sista jag behöver
Det är min tur att låta det va
Det är min tur att må bra
Men du säger att nått känns rätt, men det här är fel!
Så länge jag håller i, är du hel

Ja det värsta är att du förstår
Du har gått samma vägar som jag går
Och bara dom som bländats av ljuset kan se hur bra vi mår!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar låtan!

2011-09-19 @ 22:19:38
URL: http://malinlindnorlins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!