Melissa Horn

Äntligen säger jag bara. Melissa Horns nya album släpptes inatt. Jag blev så lycklig. Kommer aldrig kunna beskriva vad hennes musik och texter betyder för mig. Men jag skulle nog aldrig börjat lyssna igenom det inatt. För samtidigt som hennes musik får mig att få bra, får jag en klump i magen av att allt hon sjunger alltid passar in skrämmande bra. Så jag grät såklart en skvätt till varje låt och låg och lyssna på henne hela natten. Sista gången jag kollade på klockan var hon halv 6 och jag gick upp 7 idag så har inte fått så mycke sömn alls, men det gör ingenting. Dom låtarna jag redan hunnit skriva upp texten på här på bloggen i inläggen under är dom två låtarna som jag fastnade mest för, och anledningen till det är självklart för varenda mening i hela jävla låten stämmer in så läskigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!