Day from hell

Hej! Fyfan vilken jävla fittdag jag hade igår. Vaknar av ett samtal från mamma där hon berättar att en närstående har fått cancer.. Där sprack ju allt. Så bestämde mig för att åka hem till Sala och vara med mamma lite och bara ta hand om henne och mysa. Så jag betalar en sms biljett som blir åt fel håll, Sala - Västerås, 75kr fattigare (sms). Skickar en till biljett åt rätt håll och sätter mig på bussen till Sala. När jag sätter mig i bilen påväg hem till mamma så ringer jobbet och säger att passet jag bytte med Madicken gick igenom och att jag ska jobba hennes pass. Med sminket från gårdagen sätter jag mig på tågstationen och väntar på tåget tillbaka som går om en timme. Kommer till jobbet en och en halv timme försent och jobbar till halv 11 på kvällen, FYFAN alltså. Det gick bra hela dagen men på kvällen när det blev lugnare kom verkligheten ifatt mig och blev lite nere igen men men. Gjorde det bästa av situationen och gick ut och tog en öl med Sofie och Alex :) Det var iallafall jätte trevligt! Hamnade tillsist på Pitchers av alla ställen där vi iallafall fick tag på ett bord och sittplatser :) sen blev det mat och hem! Nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska göra idag. Kaffet är iaf klart nu så ska hälla i mig det. Skulle så gärna vilka åka till mamma med 3 bussen men jag vet inte om jag har råd med det alltså, så ska jag tillbaka imorgon för jobb lixom :S nä, får tänka på saken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!