en olycka kommer sällan ensam



Hej! Idag har jag inte gjort särskilt mycke. Dagen började på exakt samma sätt som den gjorde i lördags. Med en käftsmäll rakt över ansiktet. Ett samtal till mamma som även denna gång slutade i tårar. Varför händer alltid dåliga saker precis efter varandra, som om det inte räcker med en ledsam nyhet. Får försöka hålla huvudet uppe och inte kasta in handduken på en gång. Hoppas verkligen att allt blir bra! Åkte hem till Mamma direkt efter för att rensa tankarna och för att inte behöva vara ensam, varken hon eller jag hade nog någon lust med det. Och uppskatta att vi har varandra. För är det någonting jag har lärt mig dessa två dagar är det att inte ta det för givet. Har bara chillat iallafall, ätit tacos, kollat på tv och lyssnat på musik som gör mig glad. Som låten ovanför. Måndag imorgon, nya tag. En natts sömn och förhoppningsvis nya krafter! Ser fram emot den här veckan iallafall. Vi hörs imorgon då jag kanske har lust med att uppdatera er med lite roligare saker. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!