insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting diffrent results.

 

Äntligen helg, tänkte jag säga. Jobba igenom sig ett lunchpass idag sen ska jag träffa Camilla! Hur länge sen som helst vi sågs så det ska bli jätte roligt. Antingen blir det film och mys eller så blir det vin och utgång. Det återstår att se, vädret gör mig otroligt otaggad. Sen har jag faktiskt tagit ett litet extrapass på lördag så jobbar lunch då också. Måste sakta men säkert få tillbaka min jobbmoral och glädjen jag fick från att jobba, minns ni? Jag var aldrig ledig, jobba jobba jobba. Kanske var det det som fick mig att sluta köra på, att det blev för mycke? För mycke av allt runt omkring dessutom. Jaja, ska försöka, men jag känner ingen lust än, jag bara försöker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!