all we know is that we might not get tomorrow

Back. Måndag, igen. För att fått tiden att gå så fort som möjligt så har jag mest jobbat och sovit. Bara hängt med Michael. Dragit egenom två sagan om ringen filmer, förstår fortfarande ingenting av dom och då har jag även en personlig nörd och allvetare innom kategorin "sagan om ringen". Jag har fått veta alla onödiga detaljer som när dom säger fel, bryter foten av ren olyckshändelse och inte minst var och när dom använder dvärgar och riktiga personer. Det fick väl mig helt enkelt att sluta titta på filmen, somnade i slutet dessutom. Igår gjorde vi pannkakor. Dom smakade bra men såg rent förjävliga ut. Det var väl ett par som såg ut som pannkakor, resten såg mer ut som pannkaksröra. Med med glass och viljvisp gjorde det oss ingenting. Vart på lite äventyr idag och nu är jag hemma hos mamma. Ska ta mig ett bad nu och sätta på lite kaffe. Blir så sjukt rastlös här borta. Är iallafall ledig i tre dagar framöver vilket är skönt. Sen blir det jobb ett par dagar och sen är det inte långt kvar till Sarah kommer hem och vi drar till LOOOONDOOON :D Vill bort här ifrån och det är NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!