Blue jeans and white shirt




Lite av skatten. Levi´s jeansen blir till shorts. Skinnbyxorna också om jag inte tar arslet ur vagnen och syr in dom och jeansjackan (då mer skulle passa på en kille) går till mer behövande och om den inte passar blir det en fet värre. Vi får se helt enkelt. Gillar jeansvästen från Diesel också, fet.

Nu sitter jag och dricker morgonkaffet i vanlig ordning. Älskar att det alltid finns kaffe och mjölk hos mamma, skulle aldrig hända att man blev utan. Ska snart ta mig in i dushen, ska träffa mormor runt 11 och gå till Polisen bla. dessutom måste jag gå till banken och fixa ett nytt bankomatkort då mitt var av på mitten när jag skulle ta upp det ur fickan, hur det nu kunde bli på det viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!