Nyårslöften är till för folk med problem

Godmorning, första januari 2012 alltså. Hur var gårdagen? Min var super! Började med att jag, Johan och Ida vaknade upp och käkade lite nårsfrukost haha. Sen drog vi vidare hem till Madde och drack kaffe med henne och Mathilda och kollade lite på hennes söta son Leo. Sen åkte vi vidare hem till Ida där det blev middag. Det var ungefär 10 pers, jätte trevligt och asgod mat! Halv 11 körde vi till Västerås och hem till mig där det blev lite förfest osv. och så firade vi självklart in 12-slaget :) Sen blidde det en taxi till Pluto. Hade en awsome time där också. Sen blev det efterfest och det ena med det tredje och efter det deck. Nu har jag precis ätit pizza, hör och häpna haha. Väntar på att pappa ska komma hem med godsaker till mig, skrev en lååång lista. Är inte ett dugg bakis längre men jag håller på att bli sjuk så mår sissodär ändå. Blir en lugn myskväll framför teven och imorgon är det jobb! Ida och Johan åkte förresten tillbaka till Oslo idag, inge kul :( Men åker och hälsar på snart, blir dock inte före london. Ah hoppas eran Nyårsafton blev bra iallafall, är inte sååå pigg på att skriva av mig så vi sätter stopp här :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!