Skojar du med mitt liv?!

Hola! Jag glömmer detta lite när jag har annat för mig.. Men, vardagen har sätt ut som den brukar göra i princip. Jobbat lite då och då. Igår så åkte vi och kollade på snowboardkläder, efter sjuttitvå försök fick han med sig ett par hem som inte alls såg ut som som sjuttioen andra han prova, men det blev så bra så:) Sen lagade fisksoppa och hällde i fiskbullar med hummersås i, ett tips, asgott! Idag var jag iväg till jobbet en snabbis sen har ja bara chillat med Michael och Borkis, uträttat massa ärenden osv. Nu ligger jag helt deckad i sängen efter en chiabata och funderar om jag ska sätta på lite kaffe.. Hoppas vi ska gå och pierca innerörat sen, om vi får tummen ur röven.

Haha rubriken, skönaste kommentaren på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!