a little time to get my head together

Bra dag, men ännu bätte när den är över får jag lov att säga! Pengar imorgon, wiho. Dagen började klockan nio då jag för ovanlighetens skull vaknade klarvaken. Började till och med att sjunga "Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig" när jag hällde upp kaffe medans pappa satt sitt eget kaffe i halsen. "Vad tar du dig åt, har nog aldrig hör dig säga ett ord på morgonen den första timmen och nu chockar du med det där?!" Haha, kunde ju faktiskt inte bli mer än en bra dag. Det är SÅ sjukt, jag har fått tillbaka livsglädjen så att säga. Om ärligheten ska fram på riktigt så har jag mått vääääldigt dåligt en lång period som jag faktiskt inte trodde att jag skulle ta mig ur, eller klart jag skulle en vacker dag, men att det har vänt nu känns så jävla skönt. Det är inte en sten som har släppt från hjärtat, det är en bomb som sprängt sönder världen högsta berg. Wonderful. Jobbet gick iallafall utmärkt. Efter det var det personalmöte i en timme drygt, intressant faktiskt. Vi ska börja med expresslunch som innebär mat på bordet innom 13 minuter annars får man allt man köpt för halva priset. Så kom och käka, det börjar nu på måndag! :) Efter det blev det en kaffe med Fanny. Nu är jag hemma och är ensam hela kvällen, otroligt skönt med lite ensamtid faktiskt, haft sällsis flera veckor nu, men det föredrar jag ju för det mesta. Kanske lite ta-hand-om-mig-själv-fix ikväll. Nu ska jag iallafall ringa ett samtal! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!