Äntligen söndag

Aa, faktiskt skönt. Precis kommit hem från jobbet, riktigt trött nu. Hade jätte kul igår iallafall :) Först var jag, sarah yamme och andrea hemma hos emelie och gjorde sushi, det blev asbra! Satt och snacka och drack vin osv. Senare tog vi oss ner på tabban för ett glas och efter det hamnade vi på hattfabriken. Trevligt på båda ställena. Men man får ju sin lilla kvadratmeter inne på hatten alltså, proppat jämt. Men det är skönt musik. Klockan 1 slängde jag in handuken och tog mig hemmåt. Haha roligast idag på jobbet. Jag står och pratar med björn och alexandra så ropar ricky.

Ricky - Fanny, 203 vill betala!

Jag duckar i baren och gömmer mig "i hopp" om att han inte såg mig och alla börjar asgarva.

Gäst - Har ni personal från samhall här eller? ;)

Ricky - Haha ja! Men vi får ju bidrag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahahaha du är så jävla rolig Fanny!! Dina idéer måste ju komma så snabbt att du inte ens hinner tänka innan du gör dom!!! Klockren

2012-03-11 @ 21:02:32
URL: http://lenitaalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!