I don't skate, I just have one cause it looks cool







Dagens äventyr, jag och skateboarden trivs med varandra. Lite av en naturbegåvning om jag får säga det själv, sjukt kul iallafall. Gick förbi Damberg och snodde med mig hans när vi var påväg till solstudion nämligen. Men det blir nog en egen innom en snar framtid istället.

Helgen då. I fredags så jobbade jag som vanligt.. och efter det drog jag och Camilla hem till Fanny där det var förferke. Sen blev det en krogenrunda såklart.

I lördags var det jobb igen och efter det spelkväll och max-mat hemma med Sarah och Sofie. Idag blev det den obligatoriska söndagslunchen och häng med Camilla. Just nu sitter vi och dippar morötter och kollar på bigbrother!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åker du longboard? :) mycket skönare och framför allt lättare att lära sig :)

2012-03-20 @ 12:52:21
URL: http://haettmanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!