I will never treat anyone like you treated me, for sure











Today todays. Sitter här med morgonkaffet fortfarande och känner ingen energi för fem öre. Trött idag. Men det gör inte så mycke, det blåser ändå storm utanför fönstret. Mormor kommer och hämtar mig om ett par timmar så åker jag med hem till Sala och träffar mamma och sådär. Blir middag hos mommo ikväll. Har en otroligt skön vecka framför mig. Ledig måndag och tisdag, jobb onsdag, torsdag och sen är jag ledig hela helgen. Det innebär 30-års fest och klackarna i taket!


Kommentarer
Postat av: r

nice :p

2012-03-19 @ 14:24:25
Postat av: Alexandra

Jaaaa du kommer!! Sweet, de blir klackarna i taket som aldrig förr!!! ;D

2012-03-19 @ 16:34:44
URL: http://lenitaalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!