It's not about you anymore.



Happ, såhär såg man ut idag då. Var väl mest fågelboet på huvud som livade upp denna outfit. Efter jobbet drog jag till Chicco och höll Sarah och Andrea sällskap när dom pluggade. Sarah ska göra en uppfigt om mig (hon pluggar psykologi) så jag känner mig lite som ett offer, men det ska nog gå bra. Hon får ju mycke att jobba med, en riktig utmaning haha. Sen drog jag tillbaka till jobbet och nu har jag precis kommit hem därifrån. Har sovis sällskap idag igen, happy :) Imorgon står träning och rekryteringsmässa på schemat.

Haha roligast på jobbet idag. Björn tycker att jag är ett riktigt matvrak (kan erkänna att jag äter rätt mycke på jobbet, då menar jag innom en timme först glass, sen nuggets, sen pommes, sen chokladkaka, sen våffla, sen en kycklingbit, sen lite sallad, sen glass igen tillsist står folk bara och viftar på huvudet. Men eftersom jag aldrig får tid att äta hemma fyller jag lixom på magen på jobbet) Så idag kom Björn in på jobbet.

Björn: Jahapp, vad ska du göra imorgon då?
Jag: Njae, ska på rekryterigsmässa vettu!
Björn: Haha, vafan ska du göra där då?
Jag: Nej men du vet dom har ju massa olika stånd där och på varje bord så står det en liten skål med godis:)
Björn: Hahahaha, aa det kunde jag gett mig fan på att det var anledningen!

Man ba: Free is good, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!