Mår som om jag åkt vasaloppet baklänges



Lyckad Lördag blev det iallafall! Förutom att stackars Sofie (som dessutom var den som drog ihop alla) fick vattenkoppor och kunde inte vara med på någon tjejmiddag och utgång :(! Det blev yamme, emelie, sarah och jag. Först gjorde vi faitas och sen så förfestade vi bland locktänger och läppstift. Hade faktiskt den roligaste kvällen på länge när vi snackar Bmb. Hatar stället så grovt men ändå, ändå står man där i schlager och kollar runt på alla trötta människor och väntar på att klockan ska bli två, typ. Riktigt så illa var det inte igår, jag hade faktiskt roligt! Fyfan vad jag mådde imorse om inte annat, shiizes.. trodde en hjärnblödning utbröt så fort jag skulle resa mig upp eller ta ton. Nu har jag dock sovit bort den så ska nog ta och väcka C med ett par kastrulllock och gå till affären. Det är ungefär så mycke jag hade tänkt att röra på mig ikväll, sen är det vågrätt viloläge framför teven hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!