Om du känner så, så tycker jag inte att du ska känna efter så jävla mycke.

Tja! Kom precis hem med min käraste och har överskottsenergi som en tjackare. Poppar lite musik och gläds åt att helgen är på ingång. Jobbar endast ett kvällspass på tre timmar imorgon, Björta tog den sista timmen av mig, snäll shizcko (tjockis på arabiska). Hahaha, appropå Björn alltså. Vi har hemliga matgäster på jobbet som kommer titt som tätt och klockar en viss servitris och ser hur vi sköter vårt arbete. Fick 95% när dom kollade mig så jag ligger i lä så att säga, sen har jag ju även en dikt innestående och ett personilgt brev om min utomordentliga service. Skippar den lilla detaljen att det var från ett gäng på 40 gubbsjuka män. Iallafall tillbaka till den hemliga matgästen som kollade Björn. Frågan löd ungefär "Hur var servicen" och så står det Han sa "Min chef har vart på oss som fan med dom här shoptimizerna om att vi måste dela ut dom till gästerna, skulle ni kunna svara på några enkla frågor?" hahaha.. Bra där! "Vår chef har vart på oss som FAN". Jaja, ärlighet varar längst så att säga! Nu väntar duschen och sängen. Upp med tuppen imorgon och träna. Hörrrrs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!